Onderwijs en Gezondheidszorg

Alle artikelen. Verfijnd met: Auteur Tigelaar, Dineke 

4

artikelen gevonden
Resultaten 1-4 van 4
Sins, Patrick, Tigelaar, Dineke (nummer: 2, mrt 2013)
Welke handreikingen kunnen docenten worden geboden om studenten te begeleiden bij reflectie in de opleiding of op de werkvloer? Wat zijn de opbrengsten als docenten worden getraind in het stimuleren van reflectie of als ze zichzelf beoordelen en feed
Dekker-Groen, Agaath, Diggelen, Migchiel van, Sins, Patrick, Tigelaar, Dineke, Verberg, Christel (nummer: 2, mrt 2010)
Hoe ontwikkelen docenten zich wanneer ze getraind worden in (deel)vaardigheden, zichzelf beoordelen en/of feedback ontvangen van een persoonlijke coach, collega’s of een expert? Helpt dat docenten hun functioneren te verbeteren? Om deze vragen te bea
Bakker, Mirjam, Dekker-Groen, Agaath, Diggelen, Migchiel van, Tigelaar, Dineke, Verberg, Christel (nummer: 1, jan 2008)
In competentiegericht onderwijs speelt leren reflecteren een centrale rol. Leren door reflectie op praktijkervaringen is heel belangrijk, evenals het kritisch kijken naar eigen kennis, opvattingen en vaardigheden. Veel mbo-docenten vragen zich af hoe
Tigelaar, Dineke (nummer: 3, apr 2006)
Inhoud 1. Inleiding, probleemstelling en methode 2. Resultaten 3. Conclusies en discussie Referenties Dit artikel doet verslag van een promotieonderzoek waarin een procedure werd ontwikkeld voor docentenbegeleiding en -beoordeling binnen de universit