Colofon

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik voor mijn abonnement betalen?

U krijgt een factuur toegestuurd na het afsluiten van uw abonnement en bij verlenging van het abonnement.


Waar kan ik vragen stellen over mijn abonnement?

De administratie van abonnementen wordt verzorgd door SP Abonneeservice. Voor vragen over facturering van een abonnement kunt u contact opnemen via OenG@spabonneeservice.nl. U kunt op werkdagen van 9:00 tot 17.00 uur ook bellen naar telefoonnummer 088 110 20 06.

Voor alle overige abonnementgerelateerde vragen kunt u bij abo@onderwijsengezondheidszorg.nl terecht.


Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?

Dit kunt u doen nadat u als gebruiker bent aangemeld via uw persoonlijk inlogscherm rechtsboven.


Wat zijn de bezorgkosten van OenG?

De abonnementsprijs is inclusief bezorging binnen Nederland. Voor verzending buiten Nederland geldt een toeslag van 7,50 euro (Europa) en 16,- euro (buiten Europa).


Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

U kunt uw abonnement opzeggen via SP Abonneeservice door te mailen naar OenG@spabonneeservice.nl  U kunt hiervoor op werkdagen van 9:00 tot 17.00 uur ook bellen naar telefoonnummer 088 110 20 06.

De opzegtermijn bedraagt 2 maanden vóór afloop van de abonnementsperiode.

V&VN-leden

Voor leden van de V&VN loopt sinds 1 januari 2020 het OenG-abonnement via BPM Medica en niet meer via de vereniging. Opzegging van het V&VN-lidmaatschap staat niet gelijk aan opzegging van het abonnement op OenG. Een abonnement dient telefonisch via  088 110 20 06 of per e-mail via OenG@spabonneeservice.nl te worden opgezegd met in achtneming van de reguliere opzegtermijn van 2 maanden vóór afloop van de abonnementsperiode


Wat staat er op OenG online?

OenG Online bevat alle artikelen vanaf 2003 en enkele artikelen van 2000 t/m 2002. De artikelen zijn toegankelijk via een uitgebreide zoekmachine. De database bereikt u via www.onderwijsengezondheidszorg.nl.
Er worden continue nieuwe artikelen en afleveringen toegevoegd.


Hoe krijg ik als particulier toegang tot OenG online?

Iedere abonnee heeft recht op online toegang tot OenG. Een abonnement aanvragen kan via de Abonneren-pagina. Heeft u al langer een abonnement, maar nog nooit een gebruikersnaam en/of wachtwoord ontvangen? Dan klikt u hier

Vragen? Neem contact op met helpdesk@onderwijsengezondheidszorg.nl.


Hoe krijg ik als instelling toegang tot OenG online?

Bent u als werknemer van een instelling geïnteresseerd in toegang, neem dan contact op met uw mediacentrum of bibliotheek. Is de contactpersoon niet bekend, dan kunt u de naam opvragen bij helpdesk@onderwijsengezondheidszorg.nl.


Ik ben mijn inlognaam en/of wachtwoord kwijt. Wat moet ik doen? 

U kunt een nieuwe gebruikersnaam en/of nieuw wachtwoord aanvragen via  'wachtwoord vergeten' of helpdesk@onderwijsengezondheidszorg.nl.


Waar kan ik terecht met technische vragen over inloggen op OenG online?

Technische hulp bij inloggen en online-gebruik kunt u inroepen via: helpdesk@onderwijsengezondheidszorg.nl.


Kan ik als instelling automatisch per e-mail de inhoudsopgave (TOC) van elk nummer ontvangen?

Ja, u kunt zich hiervoor inschrijven op de aanmeldpagina.


Hoe kan ik een RSS-feed ontvangen wanneer er een nieuwe editie online is?

Dit kan handmatig door deze URL toe te voegen in uw RSS-reader: https://onderwijsengezondheidszorg.nl/feed.rss.


Het tijdschrift is niet bezorgd, hoe kan dat?

PostNL kan op dit moment wegens de uitbraak van het coronavirus de tijdige verzending niet langer garanderen. PostNL geeft aan dat bezorging in sommige gevallen mogelijk later zal plaatsvinden. Hierdoor kan het zijn dat uw tijdschrift wat langer onderweg is dan normaal. U kunt, in de tussentijd, wel gewoon alle gepubliceerde artikelen lezen op deze website.