De Henk Ritzen-prijs

‘Toolkit voor docentprofessionalisering’ beste OenG-artikel

  • 3 min.
  • Overige
  • Prijs

Het artikel ‘Begeleiden van interprofessionele groepen: toolkit voor docentprofessionalisering’ van Hester Smeets, Richard Pitt, Aimee van Loon en Albine Moser heeft de ‘Henk Ritzen-prijs 2019’ gewonnen. De auteurs zijn verbonden aan Zuyd Hogeschool en Universiteit van Maastricht. De juryleden Joke van der Meer en dr. Remco Ebben kozen onder leiding van de oud-hoofdredacteur van OenG dr. Henk Ritzen uit vijf genomineerden het beste OenG-artikel van 2019.

De genomineerden

De volgende artikelen zijn beoordeeld:

  • Ervaringen met inleefsessies. Simulatieleren in het zorgethisch lab Zwolle.
    Auteurs: Bart Cusveller en Yfke Nawijn, respectievelijk verbonden aan de hogeschool Viaa te Zwolle en revalidatiecentrum Vogellanden in Zwolle.
    Rubriek: Best Practices.
  • Anticiperen door de inzet van toekomstscenario’s.
    Auteur: Ingeborg Wolters, verbonden aan de Fontys Hogeschool Mens en Gezondheid.
    Rubriek: Best Practices.
  • Begeleiden van interprofessionele groepen: toolkit voor docentprofessionalisering.
    Auteurs: Hester Smeets, Richard Pitt, Aimee van Loon en Albine Moser, verbonden aan Zuyd Hogeschool en Universiteit van Maastricht.
    Rubriek: Leerpraktijk.
  • &ellipsis;

Abonneer u direct en krijg toegang tot alle artikelen

Abonneer nu

Heeft u al een account?