Onderwijs en Gezondheidszorg HET PLATFORM VOOR LEREN IN DE ZORG
Inloggen
Onderwijs en Gezondheidszorg
  • Nieuws
  • Abonneren
  • Colofon
    • Over Onderwijs en Gezondheidszorg Online
    • Redactie
    • Voor auteurs
    • Nieuwsbrief
    • Veelgestelde vragen
    • Adverteren
    • Contact
    • Disclaimer
    • Privacyverklaring
  • Jaargangen

Onderwijs en Gezondheidszorg
maart 2017, Jaargang 41, Nummer 2

Nummer 2, maart 2017 Download PDF

Redactioneel

Verkiezingen pp. 3

Details PDF downloaden


Recensies

Leren in tijden van tweets, apps en likes pp. 5

Details PDF downloaden


Column

Jongens in de klas pp. 6

Details PDF downloaden


De ontmoeting

‘Goede samenwerking is de sleutel tot succes’ pp. 8-9

Details PDF downloaden


Opinie

‘Iedereen leert op zijn/haar eigen manier en dat los je niet op met een verplicht keuzedeel’ pp. 10

Details PDF downloaden


Student aan het woord

‘Denk goed na of jij jezelf door een hindernisbaan ziet rennen’ pp. 12

Details PDF downloaden


5 vragen

Zorgen dat de resterende tijd zo prettig mogelijk is pp. 13

Details PDF downloaden


Overige

Vijf nominaties Henk Ritzen-prijs 2016 pp. 14-15

Details PDF downloaden


Leerpraktijk

Continue bekwaamheid van zorgprofessionals: zeven tips voor zorgorganisaties pp. 17-20

Details PDF downloaden


Best practices

Een kijkje over de grens pp. 21-23

Details PDF downloaden


Column

Kloktijd en innerlijke tijd pp. 24

Details PDF downloaden


Onderzoek

Thuisgevoel in verpleeghuizen pp. 25-28

Details PDF downloaden


Onderzoek

Toetsing klinische vaardigheden met OSCE pp. 29

Details PDF downloaden


Onderzoek

Hoe kun je professionele competentie aantonen? pp. 29

Details PDF downloaden


© 2022 Onderwijs en Gezondheidszorg is een publicatie van BPM Medica BPM Medica

Inloggen

» Wachtwoord vergeten » Wél lid maar geen inlogcodes?
Of word lid!

Als u nog geen abonnee bent kunt u nu gemakkelijk lid worden. U krijgt direct toegang tot alle online magazines en artikelen en ontvangt binnen een paar dagen de welkomstbrief.

Lid Worden