Studenten aan het woord: de sleutel is communicatie!
Referentie(s)
Noten
1. |
We spreken hier over het ‘beoogde leerplan’, onderscheiden van het ‘geïmplementeerde leerplan’ en van het ‘bereikte leerplan’ |
Referenties
1. | Bannink, A. (2009). De thuiszorg en verpleeg-en verzorgingshuizorg in beweging. Onderwijs en gezondheidszorg, nr. 7, p. 12–14. |
2. | Bellemakers, C., & van Houten, D. (2009). Disability Studies verdient een plek in gezondsheidszorgopleidingen. Onderwijs en gezondheidszorg, nr. 4, p. 7–10. |
3. | Commissie Parlementair Onderzoek Onderwijsvernieuwingen. (2008). Tijd voor onderwijs. Eindrapport. ‘s-Gravenhage: Tweede Kamer, vergaderjaar 2007-2008, 31 007, nr. 6, Sdu Uitgevers. |
4. | Cras, A. (2009). Meesterschap over het leerplan. Onderzoek naar de functie van een denkraam aangaande de maatschappelijke invloed op het leerplan. Enschede: SLO (te downloaden op www.slo.nl ). |
5. | Engels, J., & Platenkamp, C. (2009). Ervaringsdeskundigen als eye-opener. Onderwijs en gezondheidszorg, nr. 7, p. 3–6. |
6. | Haperen, T. van (2009). Morele oordeelsvorming en dialoog. Onderwijs en gezondheidszorg, nr. 4, p. 11–15. |
7. | Kohnstamm, P. (1914). De grondslag der democratie. In: Kohnstamm, Ph. (1981). Persoon en samenleving. Opstellen over opvoeding en democratie. Bezorgd door M.J. Langeveld, G.A. Kohnstamm en H.F.M. Crombag, Boom, Meppel. |
8. | Meer, J. van der, & Ruck, J. (2009). Studenten in spagaat. Onderwijs en gezondheidszorg, nr. 4, p. 19–23. |