Binnen Hogeschool Utrecht, Hogeschool Rotterdam, Hogeschool Inholland en Hogeschool Saxion is onderzocht hoe studenten worden uitgedaagd tot studieprestaties en hoe zij hun opleidingsprogramma’s ervaren. De onderzoeksresultaten geven inzicht in de ontwikkeling van interventies voor de invoering van een talentgericht programma. In dit artikel de resultaten van de nulmeting en een discussie over de invoering.
Inleiding
&ellipsis;
Abonneer u direct en krijg toegang tot alle artikelen
Remco Coppoolse, Karin Swierts, Daphne Hijzen, Raymond ter Woord, Cynthia de Gans
Over de auteur
Remco Coppoolse, onderzoekscoördinator van het Siriusproject en werkzaam aan de Hogeschool Utrecht; Karin Swierts, onderzoeksassistent Hogeschool Utrecht; Daphne Hijzen, onderzoeker kenniskring versterking beroepsonderwijs Hogeschool Rotterdam; Raymond ter Woord, programmasecretaris Saxion Programmateam Excelleren, Saxion Hogescholen Enschede; Cynthia de Gans, beleidsadviseur Hogeschool Inholland.
Printdatum
4 september 2012
E-pubdatum
14 juni 2012
ISSN print
0920-8100
ISSN online
1876-5793
Blijf op de hoogte
Een seintje wanneer de nieuwe editie van OenG is verschenen? Meld u aan voor onze nieuwsbrief.